Akutt wanderlust

Jeg ligger på senga og klokka har passert to. Vekkerklokka hyler for full hals om under fem timer til, så jeg burde strengt tatt vært i min dypeste søvn for lenge siden. Jeg sover ikke, men jeg drømmer likevel. Drømmer om å se verden. Bladde meg igjennom bildene jeg tok da jeg var i Kenya, og nå lider jeg av akutt wanderlust her jeg ligger. Skjelver nesten i bena etter å komme meg ut i verden. Ut for å se mer av denne vakre verden!

paradis paradis-2

To bilder fra fantastiske Leopard Beach Resort i Mombasa, Kenya. Det kommer også et throwback-innlegg med masse bilder fra hele turen etterhvert.

5 kommentarer om “Akutt wanderlust

  1. Åh, jeg blir også helt overveldet av reiselyst iblant! Heldigvis er det ikke så lenge siden jeg var ute på tur, men jeg håper det ikke blir for lenge til den neste.
    Herlige bilder – kan nesten høre palmesuset helt hit!
    Godt nytt år, forresten!

Legg igjen en kommentar