5 years ago

I dag er det nøyaktig fem år siden jeg og min kjære var på vår første date. Tiden har gått vanvittig fort! Fem år. Det har iallefall vært fem veldig fine år. Et rent eventyr. Jeg tar meg selv stadig i å tenke på alle andre kjærestepar som krangler i ny og ne, alle sier jo det er normalt. Reidar og jeg krangler jo aldri, er det noe galt med oss?! Er det for fint til å være sant? Blir redd av tanken. Kanskje er det derfor jeg får noia av å snakke om giftemål? Hehe. Hater drama, så er fryktelig glad for at vi har det så fint også, da.

love

Kan nesten ikke vente med å bli ferdig med utdannelsen, flytte hjem og bli samboer med min aller beste venn og kjæreste!  527291-7-1302094818349

Jeg er så heldig! …Og merket nå at dette ble et fryktelig klissete innlegg!

5 kommentarer om “5 years ago

Legg igjen en kommentar