Savnet etter aftensolen

aftensol 2

Er det noe jeg savner med høsten, så er det dagslyset og lange, lyse kvelder. Vintertid er ikke noe for meg. Det er mørkt når man drar på jobb, og mørkt når man skal hjem igjen. Jeg har egentlig aldri skjønt vitsen med å leve på lånt tid for så å bli snytt for en time et halvår senere…  Men nå er det sånn det er, så jeg skal forsøke heller fokusere på det hyggelige med årstiden. For det er jo veldig hyggelig når en kan kose seg med kakao og fyr i peisen når kulda, mørket og vinden herjer utenfor. ♥

Kakao og fyr i peisen må hvertfall vente, i kveld er det oppgaveskriving det går i. Forhåpentligvis blir jeg i dag ferdig med alt som skal leveres innen fredag, og kan ta helg med god samvittighet når den kommer. Neste uke skal jeg tilbake på skolebenken i en uke, noe som blir veldig moro! Det er jo krevende å være student, spesielt når man jobber 100% i tillegg, men samtidig er det jo utrolig moro å lære noe nytt. Jeg er hvertfall strålende fornøyd med at det er mulig å kun ta noen emner av masteren, og ikke hele på en gang!

4 thoughts on “Savnet etter aftensolen

Legg igjen en kommentar

