Masala Magic

Deler av middagen er sponset.

Her forleden fikk jeg tilsendt indisk mat fra masala magic bestående av raita mix, tikka masala og mango chutney! Så i går satte jeg i gang med å bake glutenfrie nanbrød for første gang. Fikk med et lite hefte, og der var det en enkel oppskrift på hvordan man skulle lage dem. Så hvorfor ikke?

Jeg er veldig glad i indisk mat, men norsk som jeg er synes jeg det ble noe hot å følge oppskriften. Vi tilsatte litt ekstra creme fraiche, og vips: YUMMY.

IMG_8036 IMG_8113PB068023

Produktene jeg fikk er både gluten-, melkefrie og uten unaturlige konserveringsmidler. Tommel opp!

One thought on “Masala Magic

Legg igjen en kommentar

