Smoothie with Karl

IMG_7911 IMG_7925 IMG_7934

I dag har jeg sovet lenge, tatt en god dusj og nå slurper jeg i meg siste rest av smoothien jeg lagde meg til frokost. Har bladd litt i boken «The World According to Karl.» En bok full av sitater av Karl Lagerfeld. En klok, men også litt sær mann. Men jeg tror kanskje man må være litt sær for å bli en av verdens mest innflytelsesrike motedesignere… Boken anbefales hvertfall ♥

Nå må jeg hive meg rundt så jeg rekker flyet! Skal på kurs i Oslo med jobben i dag, så arbeidsdagen blir litt annerledes enn den pleier å være. Håper dere får en super dag!

2 thoughts on “Smoothie with Karl

Legg igjen en kommentar

