Let’s study

PA277732
Det er rart med det, jeg elsker å lære nye ting og kunne gjerne vært student evig. Men med en gang oppgaver må gjøres og leveres, så kan jeg ikke skjønne hva som har gått av meg da jeg ønsket å studere videre. Den følelsen har jeg nå. «Hvorfor i all verden gidder jeg å ta disse emnene på mastergraden?!» sier jeg til meg selv. Heldigvis har jeg fått kjøpt meg kaffe, jordbær og ifa, så nå går det kanskje litt lettere. Som om ikke det var nok har jeg vært nede på verkstedet og hentet meg tre twist også. Let’s study!

Ja, så må jeg bare vise dere det nye synsprøverommet! Vi er jo to optikere som tar en del tester, så da passet det best med to rom. Og etter en periode med oppussing har vi nå to rom! Så føler liksom at dette er litt mitt rom nå, da. Hihi. Det er forsåvidt her jeg sitter i skrivende stund. Konsentrasjonen er nærmest ikke-eksisterende hjemme, så da er det best å bli værende på jobb etter stengetid.

PA177185

Er det ikke fint? ♥

3 thoughts on “Let’s study

  1. Det er alltid litt sånn – gøy å være student, kjedelig å levere oppgaver! Lykke til med jobbingen – og det hjelper nok å sitte et annet sted enn hjemme 😀

Legg igjen en kommentar

