Describe your style: anything on sale

 Innlegget inneholder affiliatelenker

429309-0029_5    122863-0029_2

Åh, jeg var innom salget på nelly her forleden, og fant meg som alltid noen lekkerbisker. Kjolen ser jeg for meg kan bli veldig fin på. Jeg elsker jo lange armer som skjuler overarmene, minimalt med utringing i brystpartiet og åpen rygg! ♥

Nå krysser jeg bare fingrene for at antrekket kommer før lørdag. Vi tar turen til Stavanger på lørdag, og planen var å gå med dette på kvelden. Var nettopp inne å sjekket, og bestillingen er fortsatt under behandling. Ganske skuffende siden jeg faktisk la inn bestillingen mandag morgen. Nelly som leverte såå fort før..?!

Kjolen finner dere her og skoene finner dere her. Antrekket kostet kun latterlige 328 kroner til sammen!

One thought on “Describe your style: anything on sale

Legg igjen en kommentar

