Blissful morning

PA207520

God morgen. I dag er det tirsdag, noe som betyr å sove litt lenger enn vanlig for min del. Da vekkerklokka ringte 9.30 følte jeg meg faktisk ganske opplagt, noe jeg aldri gjør. Kan sikkert telle på en hånd hvor mange ganger jeg har våknet opplagt de siste tre årene. Dette inkluderer helger og ferier også!

Over til noe annet. Frokosten min. Jeg har blitt skikkelig hekta på naturell yoghurt med bær, nøtter, chiafrø og honning. Ikke bare smaker det skikkelig godt, det er jammen ganske sunt også! ♥

Nå skal jeg drikke opp koppen med kaffe, kle meg og ta på litt mascara. Etter det har jeg et liten ærend jeg må få gjort før jobb. Vi har jo sendt inn søknad til kommunen angående hustegningene våre, men glemte å ta kopi av dem. Så jeg må ned å få kopier av tegningene. Herregud, jeg krysser alt jeg kan på kroppen for at kommunen godkjenner og gir oss grønt lys til å begynne med byggingen!

Ønsker dere alle en strålende tirsdag!

8 thoughts on “Blissful morning

  1. Må prøve ut en slik lett, sunn, og velsmakende frokost jeg også! Er alt for lett å gå for den kjedelige havregrøten uten noe spesielt på i en travel hverdag..

    • Jeg har en lang periode spist stekte egg til frokost, greit med en forandring i blant. Ikke tar det like lang tid heller 😊

  2. Det er så godt å starte dagen med en ordentlig god frokost! Jeg har selv dilla på gresk yoghurt og honning, kan ha noe med at jeg eeelsker Hellas, og at jeg lengter til varmere strøk i disse kalde dager.

Legg igjen en kommentar

