farsdagstips

Hei og god søndag! I dag er det tre uker til farsdag og i samarbeid med nivea tenkte jeg å gi dere et tips til farsdagsgave! Jeg har fått tilsendt noen produkter fra «nivea men» serien. Produktene under er en after shave balm, en shower gel, fuktighetskrem og deodorant. Prisene på produktene er veldig rimelige! Deodoranten koster 40,- after shave balmen ligger på 82,- fuktighetskremen koster 52,- og shower gelen koster 37,-.

IMG_7351-2

Kan ikke skryte av at jeg har erfaring med produkene, men mye annet jeg har testet fra nivea har vært gode produkter, så jeg regner med disse også er det. Etter det jeg har forstått er mannfolka veldig glad i «alt i ett» produkter. Så jeg regner med at det er et stort pluss at shower gelen kan brukes til kropp, ansikt og hår og at fuktighetskremen kan brukes til ansikt, kropp og hender. Har dere et farsdagstips å komme med? Hyl ut!

5 thoughts on “farsdagstips

  1. Åå, farsdag er så koselig ❤ Hjemmelagde kort fra ungene og kake er alltid en slager her i huset 🙂 Til min egen pappa blir det som regel konfekt, han er en ordentlig sjokolademums 🙂

Legg igjen en kommentar

