ikke helt meg selv likevel

He-re-gud. Jeg trodde oppriktig at jeg var 100% meg selv da jeg heiv på meg parkasen og beatsene og tok beina fatt for å spasere til sentrum i går. Planen var å hente en pakke på posten og kjøpe litt smågodt og litt middagsmat. Fy, som jeg har lengtet etter helg og smågodt! Anyway, halvveis til sentrum oppdaget jeg dette:

IMG_6794

Ja, så lo jeg sikkert 100 meter i strekk. Total latterkrampe. Alene. Jeg kan se for meg at det så ganske sært ut. Skikkelig walk of shame i sekstiden på kvelden. Åhoy. For å si det sånn, den tabletten jeg fikk hos tannlegen var nok ganske langt i fra ute av kroppen.

Ikke nok med det. På vei hjem, der jeg sikkert så ganske lost ut i regnet med joggebukse, en sort og en hvit sko og med hetta godt trukket over hodet, var det en kar som kom ut av en campingvogn og inviterte meg på en dram. Altså, rohypnol innabords og bli bedt inn i en campingvogn med en litt halvtvilsom type som også hadde et eller annet snusk innabords. Det hørtes for min del ut som det var som tatt ut fra en sånn film man ser når mørket er kommet, lysene er slått av og teppet er trukket opp til de nedre øyevippene. Takket pent og pyntelig nei, og ba han ha en fin kveld.

…Skal forsøke å være litt mer trendy i klesvalget i dag.

9 thoughts on “ikke helt meg selv likevel

  1. Hahah! Jeg lo så hardt at både katten og hunden flyktet fra åstedet her og gjemte seg inni en krok haha! Sånn gikk jeg ofte i 14-års alderen, med en svart converse og en rød, så jeg tror uten tvil dette kommer i neste måneds Costume 😀 Også han fyren i campingvogna da?! Vilt.

    • Jeg hadde det i det minste gøy for meg selv der jeg gikk. Var egentlig litt som å være full, Så morro fortsetter i kveld!

Legg igjen en kommentar

