Giveaway!

God søndag! Her er formen litt småredusert etter gårsdagens festligheter, men over til noe annet! I samarbeid med caseapp vil jeg dele ut et valgfritt skin eller deksel til en av dere lesere. Under ser dere mitt fine marmorskin. Dere kan også velge bruke deres egne bilder, det er jo genialt.

IMG_6286

Følg min facebookside og kommentér i dette blogginnlegget at dere er med. Husk å legge ved e-mailadresse. Lykke til! ♥

Psst! Rabattkode KAMILLA20 gir dere 20% rabatt på alt hos caseapp ut måneden!

25 thoughts on “Giveaway!

  1. Åå, for en fin konkurranse! Har ønsket meg et marmor deksel utrolig lenge, og jeg blir utroooolig glad visst jeg for engangs skyld vinner denne konkurransen! Lover selvfølgelig at jeg ikke kommer til å unfollow deg når konkurransen er over, så jeg krysset fingrene!

Legg igjen en kommentar

