New look + Rabattkode

Sponset av caseapp.no

Hallo dere! Før sommeren fikk jeg mail av en hyggelig dame som lurte på om jeg kunne tenke meg å designe mitt eget iphonedeksel og et skin til macen min. Det ville jeg så klart! Jeg valgte å vente, da jeg tenkte jeg kom til å ta noen fine bilder på Hawaii. Siden jeg ikke fant noen som passet perfekt som et skin i liggende format, endte jeg opp med mønster i sort marmor til macen. Åh, macen min er blitt så rålekker etter jeg klistret skinnet på! Er dere ikke enig?

IMG_6134IMG_6118

Til iPhonen gikk jeg for eget fotografi! Bildet ble tatt på ko’olina lagoon på øya Oahu i sommer ♥

IMG_6279

Min deilige mac i sort marmor. Lookin’ good!

Ønsker dere også egendesignet skin til macen eller deksel til mobilen? Gå inn på caseapp og skriv inn koden PL6DFX og vips, så får dere 20% rabatt.

2 thoughts on “New look + Rabattkode

Legg igjen en kommentar

