weekend is finally here!

Hola! Da er helgen endelig her, og jeg ser så sinnsykt frem til å sove lenge to forbaska dager på rad! Meget etterlengtet etter å ha jobbet to lørdager etter hverandre. Ellers er mamma og stefaren min i syden, og jeg er oppom annen hver dag for å stelle med Hermis, vanne blomster og ta inn posten. Hermis er så søt, og siden hun ikke har vært på bloggen på noen år tenkte jeg det var på tide! Ja, så slang jeg like gjerne med det morsome bildet vi har hengede i gangen. (Okei, du vet du føler deg hjemme når du sier «vi» når du egentlig skal si «de»… Ja, jeg har faktisk flyttet hjemmefra!)

IMG_6359-2 IMG_5953 IMG_5981

Er hun ikke verdens nusseligste? Så takknemlig for friske gulrøtter, mat, nytt høy og en god porsjon kos! ♥

Nå ligger hun med beina rett ut og sover, mens jeg har tatt litt bilder til bloggen. Skal prøve å bli litt bedre på blogginga, nemlig. Og siden det er så lyst og fint her hjemme hos mor, så har jeg fått tatt noen bilder! Fy som jeg lengter etter et hus med lyse vegger, masse lyskilder og store vinduer! Kan nesten ikke vente med å få bygget dette huset vårt, altså… Får også lyst til å kjøpe inn masse lekkert interiør, men det lureste er vel å vente. Hvem vet, kanskje det er noe helt annet jeg ønsker når huset er ferdig?

På gjensyn, dere! Og nyt helga ♥

7 thoughts on “weekend is finally here!

Legg igjen en kommentar

