Marc by Marc Jacobs – Iron Jacket

Da jeg var i Oslo her forleden var jeg og Solveig, som jeg besøkte, innom marc by marc jacobs butikken. Hun hadde tenkt å kjøpe seg ny veske, mens jeg kun skulle være med. Jeg skulle ikke handle noe som helst, for jeg skulle nemlig være økonomisk. Tror dere jeg kom tomhendt ut av butikken? Nope. Fant meg en rålekker denimjakke, og var solgt med det samme. Mannet meg opp til å spørre om prisen, og da den faktisk var på tilbud var det ingen grunn til å la være å kjøpe den. For det er jo økonomisk å handle på salg, er det ikke?

IMG_4269 IMG_4280

Kjærleik♥

12 thoughts on “Marc by Marc Jacobs – Iron Jacket

Legg igjen en kommentar

