Shit just got real

Det var den treninga da. I går dro jeg ned på det splitter nye gymmet for å skaffe meg medlemsskap. Så da er jeg altså i gang. Har lyst til å si endelig, samtidig som jeg vet hvor hardt det er å komme inn i treningsgrooven etter en halv evighet uten treningsrutiner…  Ellers fortjener jeg en liten applaus, for i dag sto jeg faktisk opp for å trene før jobb! Nesten sykt å tenke på, for jeg elsker virkelig å sove lenge…

IMG_5545-2

Jeg har skikkelig lyst til å bli en morgentrener. En av dem som står ekstra tidlig opp for å være ferdigtrent allerede før jobb. Ikke bare våkner man ordentlig, man får hele kvelden fri til å gjøre andre ting. Ja, for ikke å snakke om at det er mindre folk så tidlig. Jeg elsker å være alene på gymmet! Da slipper jeg meg liksom litt ekstra løs blant manualene og apparatene. Det er først da jeg tørr å prøve ut de apparatene jeg aldri før har prøvd. Så er det i det minste ingen som ser hvis jeg bruker apparatene helt feil. Jeg er sikkert ganske teit som tenker slik, men jeg tviler ganske sterkt på at jeg er den eneste…

2 thoughts on “Shit just got real

  1. Trening på morgenen er digg. 🙂 Nå må jo jeg levere kidden I bhg kl 07:30 og det er ikke barnepass på gymmen. Men siden jeg er hjemme så kan jeg jo faktisk ramle inn litt senere på morgenen. Ikke så galt at det ikke er godt for noe 🙂

Legg igjen en kommentar

