Nivea produkter + liten giveaway

Sponsede produkter

God søndag! Tenkte å vise dere noen produkter som dumpet ned i postkassen min for en stund tilbake. Nivea sendte meg litt forskjellige produkter, og jeg har allerede brukt fuktighetskremen, dusjgeléen og leppepomadene flittig. De leppeppomadene er jo bare helt fantastiske! Ble helt frelst da jeg tidligere i sommer til tilsendt en med kokos. De har deilige smaker og denne gangen fikk jeg tilsendt vanilje og macadamia, den ble også en stor favoritt! I tillegg fikk jeg tilsendt en med bringebærsmak, den fant jeg ikke da jeg skulle ta bilde nå, men den smaker faktisk nøyaktig det samme som en yoghurt jeg har smakt! Om det er blåbær eller skogsbær yoghurt, det er jeg usikker på. Men digg er det uansett!

IMG_5423

Her er produktene, bortsett fra den ene leppepomaden jeg ikke fant, da…

IMG_5469

Og siden jeg i ansiktet har hud som ikke er særlig begeistret for særlig mange produkter, lot jeg være å teste ut noe nytt der. Derfor ønsker jeg å dele ut disse to produktene til en av dere lesere!

Lik min facebookside HER og legg igjen en kommentar på innlegget på facebooksiden om at dere er med! ♥

3 thoughts on “Nivea produkter + liten giveaway

  1. Nivea er ikke blant de dyreste merkene, men det er likevel et av de beste, synes jeg da

    Jeg bruker mange nivea produkter hver eneste dag ❤

    Ha en riktig fin dag

Legg igjen en kommentar

