3 ting jeg ønsker å endre på i løpet av september

1. Begynne å trene igjen! Jeg har ikke hatt noen som helst rutiner i forhold til trening siden starten av april, og nå er vi faktisk i september! Det er litt for galt. Medlemskap på treningssenter skal i boks denne uken, for når det er gjort har jeg ikke noe valg. Da jeg trene. Jeg gidder jo ikke å være støttemedlem, det er teit. treningstøy

2. Spise mat som gir kroppen næringsrik energi. Det kostholdet, det kostholdet. Det er helt på skakka for tiden. Men sånn blir det jo når man er på ferie tre uker, kurs en uke hvor man stort sett bor på hotell og ikke minst besøker Oslo når man elsker junkfood. Neste uke skal jeg få handlet inn masse cottage cheese, avokado, bananer, skyr, knekkebrød og egg… frokost230314

3. Tenke mer økonomisk. Den siste tiden føler jeg at jeg har brukt mer penger enn jeg burde. Da jeg var på Hawaii shoppet jeg litt for mye i tillegg til at det gikk utrolig mye mer penger enn jeg hadde sett for meg. Jeg har den siste uken spist mer på restaurant og kafé enn jeg gjorde i hele fjor til sammen omtrent og pengen har generelt flydd avgårde. Greit, jeg er ikke lenger student, men vi har likevel mye som skal betales fremover, så jeg har nå ønsket den økonomiske sansen velkommen tilbake. Vi har en tomt som vi har valgt å betale ned i løpet av fire år, jeg kjøpte nettopp ny bil og i tillegg blir det mye mer å betale på når vi faktisk begynner å bygge selve huset våres. Forhåpentligvis blir det ikke så lenge til heller!

21 thoughts on “3 ting jeg ønsker å endre på i løpet av september

  1. Kjenner meg alt for godt igjen i disse punktene, men det er sånn det ofte har en tendens til å bli når man gjør mye forskjellig, særlig i løpet av en sommer 🙂 Men snart blir det andre boller her også, treningsmedlemskap skal ordnes neste uke! Hehe 😀

    • Hehe, ja! Så kommer jul, så er det påske, så er det søren meg sommer igjen. HAHA. Er ikke så lett. Men jeg skal hvertfall prøve så godt jeg kan å komme inn igjen i treningsrytmen så for jeg heller prøve å ikke falle helt ut igjen… 🙂

  2. Hiver meg på den! Burde også få begynt å trent, spist sunnere og få litt mer økonomisk sans. Lykke til, Kamilla! Gleder meg til å se mer husplaner fremover! Bor hjemme hele dette året, så si ifra vil du treffes og gå en tur ellerno en dag! Lenge siden nå! ☺️💕

  3. Tre fornuftige mål du har satt deg her Kamilla. Disse klarer du! 🙂 Tror jeg må skjerpe meg en god del når det kommer til trening og sunt kosthold selv altså.. Hehe 🙂

    • Hehe, hvem burde vel ikke det? Hihi. Er altfor mange fristelser, vettu. Desverre. Men så er det jo lov å kose seg litt ekstra i blant også da 🙂 Men akkurat nå er jeg på det stadiet hvor jeg koser meg ALTFOR mye HVER dag. Haha, ikke bra. Blir godt å komme inn i sunne vaner igjen.

  4. De tre tingene der må det full skjerpings på her også. Begynner med yoghurt og havregryn med bær hver frokost tror jeg. 🙂 Det er så godt. Nå har vi fått mulitgym I garasjen også, så da er det ingen unnskyldning å ikke trene. Økonomisk går det relativt greit, men vi kan godt tenke litt bedre over matinnkjøp, for der er det mye svinn I mat som vi aldri spiser før den går ut på dato og sånn. Mangel på planlegging liksom…

    • Woho! Er vanskelig å motivere seg selv i starten. Men så fort man kommer inn i treninga, så går det jo egentlig veldig greit ✌️

  5. Lykke til med målene dine Kamilla, dette klarer du! 😀 Har sløst for mye penger selv denne måneden, og ikke minst vært helt rævkjørt på matveien, noe jeg ser slår ut på kroppen. Jeg er jo i mer fysisk aktivitet nå enne jeg var tidligere nå som jeg er i jobb igjen, og jeg merker jobbsjokoladen er noe som blir vanskelig å legge fra seg. I tillegg til altfor sene middager når mannen jobber i huset, og at vekta faktisk ikke har gått opp men heller ned, hjelper heller ikke… Før idag! Idag snudde jeg meg i speilet og så at denne livsstilen har ikke bare gjort at jeg har gått ned en størrelse i BH, jeg har mistet rumpa mi. Hvor ble den av liksom? Så jeg hiver meg egentlig på alle målene DINE jeg også! Heia oss ❤

Legg igjen en kommentar

