Lampeland Hotell

Oppholdet er sponset

«Lampeland Hotell kjennetegnes som det lille personlige hotellet – et moderne hotell med personlig preg, lun og hyggelig atmosfære.» Dette sier nettsiden, og jeg kan lett gå god for disse ordene! ♥

Da jeg ankom hotellet fikk jeg knipset noen bilder. Ligger for øyeblikket og humrer nesten litt for meg selv. Jeg spaserte rundt på hotellet med en hyggelig dame som jobber her rett etter jeg kom hit, og hun sa at hun stadig så mye ting her inne. Og sånn er det virkelig! Jeg spiste nettopp middag, og på veien tilbake så jeg masse jeg ikke en gang la merke til da jeg kom i går. For ikke å snakke om mange nye vinkler jeg skulle ha tatt bilder fra, men men. Det er så mye fint her!

IMG_4987IMG_5038       IMG_5039IMG_4993IMG_5048IMG_5094IMG_5036IMG_5066IMG_5090IMG_5085

7 thoughts on “Lampeland Hotell

Legg igjen en kommentar

