new day, new stay

Oppholdet er sponset

Jeg har ankommet Lampeland Hotell som ligger to mil nord for Kongsberg. Da jeg først kom inn på dette hotellet, ble jeg helt fascinert over hvor vakkert det var. mye flott interiør i gammel stil! Hvis noen av dere har planer om å besøke Kongsberg eller andre steder i nærheten, kan jeg virkelig anbefale dere å overnatte her om dere har bil! Hotellet tilbyr gratis parkering og wifi, og har restaurant, bar og en flott gavebutikk. Det var virkelig inspirerende å vandre rundt og se. Skal vise dere en del bilder senere, men først rommet mitt!

IMG_4916 IMG_4956 IMG_4967 IMG_4979

Etter en skoledag fra åtte til fem var det utrolig deilig å slenge seg ned på den myke senga. Hva er vel ikke bedre enn å ligge på hotell, spise nicholas vahé sjokolade og se på serier? Åh, livet ♥

4 thoughts on “new day, new stay

Legg igjen en kommentar

