Grand Hotell

Oppholdet er sponset

Jeg befinner meg i dag og frem til fredag i Kongsberg. Det føles godt å være tilbake, dette er jo fortsatt litt hjemme for meg. Jeg har meldt meg opp på videreutdanning på deltid og kommer derfor til å tilbringe totalt tre uker i Kongsberg det kommende året. I natt overnatter jeg på Grand Hotell her i Kongsberg, et mordene og lekkert hotell som ligger midt i sentrum. Hotellet har blant annet gratis wifi, treningsrom, spa, to restauranter og tre barer.

IMG_4474IMG_4394IMG_4393-2IMG_4417IMG_4383

IMG_4409IMG_4462-2

Ligger i skrivende stund på senga og gleder meg til å ligge i x-stilling midt i dobbelsenga! ♥

2 thoughts on “Grand Hotell

Legg igjen en kommentar

