Få 20% avslag på adams matkasse!

I samarbeid med Adams Matkasse.

Hei på dere. Dere fikk kanskje med dere at jeg fikk to kasser fra Adams Matkasse på døren forleden? Fem middager og masse deilig frukt ♥

Til dere som ikke enda har fått med dere hva dette dreier seg om, så bestiller man en matkasse som passer til en selv og eventuelt resten av husstanden.  Selv tåler jeg ikke hvete og valgte derfor fri for-kassen som ikke inneholder gluten, melk eller egg. I tillegg til denne kassen finnes det tre andre typer. En for de med god tid i hverdagen, en for de som har det travelt og ønsker mat som ikke tar så lang tid å lage og barnekassen som passer for familier med barn. I tillegg har de også en fruktkasse! Mer info om kassene finner dere her.

Adams collageHer er fire av de fem deilige middagene! ♥ Min favoritt var uten tvil pannestekt torsk. Nommenom!

Dersom dere kunne tenke dere å prøve, vil rabattkode kamillahaaland gi 20% avslag på første matkasse! Og ikke nok med det, dere vil også få en fruktkasse gratis på kjøpet. ♥

Har noen av dere testet det ut allerede?

5 thoughts on “Få 20% avslag på adams matkasse!

  1. Ser herlig ut 🙂 Det er såpass lite mat jeg kan spiste pga sykdom, så jeg vet ikke helt om jeg tør å ta sjansen på å bestille. Men det må være herlig å få mat levert på døren da! Ønsker deg en super torsdag 😀

Legg igjen en kommentar

