Asiatisk kokosgryte med brosme og ris

Her og dagen lagde jeg meg noe nytt til middag. Adams matkasse kom jo på døren, så det var spennende å få en hel meny med ukjente retter! Asiatisk kokosgryte med brosme og ris var første middag ut. Jeg visste ikke en gang hva brosme var, men da jeg så at det var hvit fisk ble jeg veldig fornøyd! Jeg elsker hvit fisk. Også elsker jeg kokos også. Så dette kunne jo ikke slå feil! Det gjorde det ikke heller. Kjempegodt! Siden jeg ikke tåler hvete, bestilte jeg fri for-kassen. Og for å være ærlig, så tenkte jeg at maten kom til å bli litt kjedelig siden ikke inneholder melk eller egg heller, men menyen var langt i fra kjedelig! ♥

IMG_3539 IMG_3516 IMG_3622

Takk for maten, Adam! ♥

Maten er sponset av adams matkasse.

Legg igjen en kommentar

