Adams matkasse

Hei på dere. Første arbeidsdag etter ferien er over for meg. Hvordan er det med dere? Tilbake på skole eller jobb? Eller kanskje dere har hatt ferie for lenge siden? Anyway, etter jobb kjørte jeg til Kristiansand for å plukke opp bestis som hadde første skoledag på sonans. Etter det kjørte vi videre for å prøvekjøre bil! Jepp, dere hørte riktig. Jeg som har tenkt på å skaffe meg bil i en evighet fikk det plutselig litt travelt. Jeg har vært så heldig å få låne min bror sin bil til nå, men den skal på eu-godkjenning straks, og må leves i løpet av uka. Så jeg måtte jo få ræva i gir når det kom til å skaffe egen, og jeg har faktisk sagt ja til å kjøpe den jeg i dag prøvekjørte.

Føler nesten jeg har kjøpt meg min første bil, for jeg har sommerfugler i magen, akkurat som da jeg kjøpte den gamle hyundaien min da jeg var atten. Gleder meg veldig til å hente min nye bil om et par dager til ♥

Da jeg kom hjem etter en lang dag sto det to herlige esker fylt med mat på trappen. Adams Matkasse har vært så skjønne å spandert middag på meg denne uken. For en luksus å bare få maten levert på døra! Jeg er jo blant dem som alltid surrer rundt i butikken uten å vite hva jeg skal ha til middag og uten formening om hva som mangler hjemme. Ja, også ender jeg alltid opp med et eller annet sjokoladedritt fylt med unødvendige kalorier, kun fordi det står å skriker på meg ved kassa. Regner med det er flere som kjenner seg igjen? Eller? Jeg er synes i allefall konseptet deres med matkasser på døra fylt med sunn mat og spreke menyer er fantastisk! Dere finner de forskjellige matkassene her.

Her ser dere den deilige kassen min fylt med glutenfrie varer til fem deilige middager! Og på toppen av det hele spanderte de også en fruktkasse på meg. ♥

IMG_3461 IMG_3458IMG_3500-2IMG_3388-2

Skal prøve å få lagt ut noen oppskrifter etterhvert! Får vann i munnen av å gå igjennom det lille oppskriftsheftet jeg fikk med. Nam! Disse menneskene vet hva de driver med, det kan jeg se! Gleder meg skikkelig til å prøve ut disse rettene.

Matkassene er sponset

11 thoughts on “Adams matkasse

  1. Jeg synes Adams matkasse høres så genialt ut! 🙂 Har kjempelyst å prøve selv 🙂 Spesielt mot slutten av måneden når matbudsjettet beginner å gå tomt… 😛 haha

    • Ja, passa bra for meg nå som jeg har kommet hjem fra ferie!! 😉 Også så deilig å slippe å tenke på hva man skal lage, da!! Luksus 🙂

    • Ja, jeg vet! Det er det mest geniale med det. Også er jo rettene så gode også ❤
      Kommer LETT til å bestille dette videre i blant 🙂

Legg igjen en kommentar

