honey, i’m home!

Jeg er tilbake på sørlandet. Kom frem torsdag kveld. Dere aner ikke hvor glad jeg var for å være fremme da! Fy søren, så trøtt og sliten jeg var. Det å sove har de siste dagene vært helt magisk. Gleder meg allerede til å legge meg igjen i kveld. Merker egentlig lite til jet lag, men er generelt ganske sliten. Så det er kanskje en form for «bivirkning» etter å ha bodd i en tidssone med forskjell på tolv timer de siste tre ukene…

IMG_2443

Da jeg var i Honolulu fikk jeg faktisk røsket med en liten gave til mannen som ventet hjemme. Jeg elsker å handle nye plagg og vesker til meg selv, men det er lite som slår det å gi noe til andre! ♥

Nå er det full planlegging av huset, og det er så sinnsykt moro! Mannen har vært skikkelig flink mens jeg har vært borte. Huset er tegnet inn i Google SketchUp og jeg begynner virkelig å se for meg hvordan det blir. For et genialt tegneprogram! Jeg ønsker meg jo alle interiørblader som finnes om dagen, men tror det ville blitt dyrt i lengden å handle inn så mange blader. Lenge leve internett ♥  Husinspo all the way!

Har dere interiørmessige tips eller har sett noe skikkelig kult – show us!

2 thoughts on “honey, i’m home!

  1. Det er superkjekt å gi til andre. Jeg handler ofte MYE til familien når jeg er ute og reiser… For det er så koselig å gi gaver når jeg kommer hjem 🙂

Legg igjen en kommentar

