moisture surge face spray

Hei på dere! Reisen mot Norge er godt i gang. Vi har forlatt Hawaii og Honolulu airport og har lagt bak oss en reise på litt over en time på bakken og fem timer i lufta. Altså, hva er greia med å sende alle passasjerene inn på flyet når det er over en time forsinkelse. Vet ikke nøyaktig årsaken til forsinkelsen, men så vidt jeg forsto hadde det med et batteri som måtte skiftes i flyet å gjøre. Vi har hvertfall ankommet San Francisco og har nettopp fått i oss frokost. Planen var egentlig å dra inn til sentrum og golden gate, men vi fant ut at det ble for mye stress. Så jeg for heller utforske San Francisco en annen gang… Drømmer stadig om å komme hit på super bowl neste år, for da er det den femtiende gangen det blir arrangert!

Over til noe annet. Absolutt alle vet jo at det ikke er lov å ha med seg mer enn 100 ml flytende, sant? Tror dere ikke både kusina mi og jeg kjøpte fuktighetsspray til ansiktet for å slå ihjel litt tid i Honolulu? Vi tenke så klart ikke over at den flaska inneholdt 125 ml… Spot on, geniuses! At det er mulig… Vel, nå skal vi jo ikke sjekke ut av flyplassen her likevel, så vi for beholde den til Amsterdam hvertfall før den må forsegles. Jeg trodde egentlig ikke at man måtte igjennom sikkerhetskontroller mer enn en gang på en reise? Tiden vil vise…

IMG_3013

Sprayen er forresten kjempeforfriskende! Som alle andre fuktighetssprayer jeg har hatt. Jeg elsker virkelig å dusje fjeset i disse greiene. Det er så deilig!

Håper denne evig lange ventetiden snart er over slik at vi kan komme oss over atlanteren og tilbake til europeisk jord! En tolv timers flytur er neste på menyen. Jeg klikker hvis jeg ikke får sove et eneste sekund på dette flyet heller. Jeg har jo så inderlig lyst til å kjøre hjem til sørlandet etter vi lander i Stavanger. Min egen seng. Mannen min. Åh, jeg har rett og slett litt hjemlengsel i skrivende stund.

10 thoughts on “moisture surge face spray

  1. Den hørtes skikkelig deilig ut. 🙂 Synd at de har laget den i 125ml flasker da, for de er jo sikkert supre på fly. Jaja – du får pakke den i kofferten så du ihvertfall får den med deg hjem 🙂

    • Kofferten var allered sendt inn. Endte med at den måtte være forseglet hele turen fra San Francisco. Superkjipt!!

Legg igjen en kommentar

