Fallskjermhopp – check!

I dag har jeg gjort noe jeg har hatt lyst til lenge! Jeg har hoppet i fallskjerm. Herregud, endelig. Endelig kunne jeg stryke det fra bucket listen min. Visste dere at jeg faktisk fikk fallskjermhopp til bursdagen min for et par år siden? Eneste var at jeg typisk klarte å ødelegge mobilen min, og som student kunne jeg ikke ta meg råd til ny, og endte opp med å måtte velge bort hoppet. Men dere, det å hoppe i disse fantastisk vakre omgivelsene er jo ganske mye fetere enn å hoppe ut av et fly på kjevik flyplass i Kristiansand, da! Utsikten fra flyet var fantastisk, og enda finere skulle det bli da jeg tok av meg brillene etter at fallskjermen ble utløst. ♥

Har lagt ved noen bilder fra jeg fikk på meg selen, som faktisk røsket så kraftig i det fallskjermen ble utløst at jeg har fått brennmerker, fra vi er på vei ut i flyet, i flyet, i hoppet og når jeg er tilbake på Hawaiiansk jord etter å ha vært 12000 feet oppe i det blå. Viktig med dokumentasjon, da. Det var jo tross alt mitt første hopp! – Men langt i fra mitt siste!

IMG_2945IMG_2948IMG_2954IMG_2955-2IMG_2957PIC0039PIC0044-3PIC0063IMG_2962IMG_2973IMG_2979-2IMG_2983-2

Det som skremte meg mest med hele greia var egentlig det at jeg ikke var nervøs i det hele tatt! Ikke et eneste sekund. Jeg følte meg som verdens tryggeste! Og ikke minst friere enn fuglen. Den frihetsfølelsen jeg fikk i det jeg hoppet ut av flyet, den er vanskelig å beskrive med ord! Det var rett og slett bare helt fantastisk.

Hva med dere? Har dere hoppet før? Hvordan synes dere det var?

Det kommer også video fra det hele etterhvert!

15 thoughts on “Fallskjermhopp – check!

  1. Du er GAAAAL!!!! Også at du ikke var nervøs i det hele tatt? Tror jeg hadde svimt av bare jeg stod i døra på flyet og skulle hoppe jeg.. Huff, nei det tror jeg jeg ikke kommer til å gjøre, noen gang! 😛

  2. Shitt. Du er jaggu tøff! Jeg har aldri hoppet fallskjerm og tror ikke jeg kommer til å gjøre det noen gang heller, hehee. Men av og til frister det siden det ser så herlig å befriende ut. 😀

  3. D va steinbra du gjor d!
    Endelig har eg ein person som ein bare kan prøva å beskriva den følelsen med itte eg gjor d på samme plassen 5-6 år siden!!
    Du e tøff !!

  4. Så mange fine bilder fra noe så kult!! 😀 Herregud, det ser jo dritskummelt ut- men samtidig veldig befriende! Neeei, for noen med smålig høydeskrekk som får hjerteinfark bare av å hoppe fra 7metern i basseng – så ser dette litt for intenst ut, haha! Vi får sjåå 😉

Legg igjen en kommentar

