Giveaway!

I samarbeid med personligalmanakk deler jeg nok en gang ut en almanakk til en av dere lesere! ♥

IMG_2654-3

Her ser dere almanakken min for i år. Jeg har hatt disse almanakkene fire år på rad, og elsker dem! Er totalt avhengig av å ha en almanakk for å ha kontroll på livet. Arbeidstider, reisetider, planer med venninner, når jeg skal på videreutdanning og kurs osv. Alt må føres ned! For flere idéer til design kan dere sjekke dem ut på instagram på @personligalmanakk, på facebook eller på snapchat hvor de heter pers_almanakk. Dersom dere er studenter kan dere også lage almanakk for skoleåret 15/16 f.eks!

→ For å være med i trekningen må dere like min facebookside!
→ Skriv i innlegget om denne giveawayen på facebooksiden at du er med. Så kontakter jeg en person på facebook denne gangen og ikke på mail som jeg pleier.

Lykke til!

 

Almanakken min er sponset

7 thoughts on “Giveaway!

  1. Hei Kamilla! Så moro med konkurranse, også er det jo ekstra stas når det er så flott premie da 😀 Jeg er med vet du : )

Legg igjen en kommentar

