Ala Moana

Hele gårsdagen gikk til shopping i Honolulu. Vi var på et gigantisk kjøpesenter fylt med butikker, og de fleste av dem litt for luksuriøse for lommeboken min. Endte likevel opp med en ny Tory Burch veske. Jeg klarte bare ikke å gå i fra den. P-e-r-f-e-k-t. Fikk også kjøpt en gave til mannen som sitter hjemme i regnværet i Norge, noen topper ekstra og litt annet dill. Pengen fløy med andre ord…
IMG_2261  IMG_2263 IMG_2275IMG_2266 IMG_2283-2   IMG_2258 IMG_2271

Etter å ha tuslet rundt i altfor mange designerbutikker og brukt altfor mange penger var det på tide å komme seg på billigbutikkene, noe de hadde ganske lite av på dette senteret. Både kusina mi og jeg begynte å bli tomme for rent undertøy, og vi endte opp på en lang tur med sightseeingbuss før vi endelig kom oss til sentrum av Waikiki. Herregud for en tur, også i den alohabussen. Så mye for å komme oss på H&M for å handle billig undertøy. Altså, jeg var innom Victoria’s Secret, men rundt en hundrelapp for en string? Det er litt dyrt synes jeg. Hvertfall siden de ikke var spesielt fine.. Ikke vet jeg, jeg bruker lett altfor mye penger på vesker, men når det kommer til undertøy, så gidder jeg ikke bla opp altfor mange lapper, ass…  Det er lite som er så kjedelig å bruke penger på som undertøy! (Okei da, tannlegen er kjipere…)

3 thoughts on “Ala Moana

Legg igjen en kommentar

