lately

Hei på dere. Bloggen har ikke blitt så mye oppdatert som jeg hadde planlagt. Gårsdagen ble brukt til shopping og jeg fikk handlet inn en del. Vi var på en diger butikk på en annen millitærbase enn den vi bor på. Her er det altså tax fritt, i tillegg til at det er amerikanske priser! Jeg kjøpte en balsam fra sebastian som koster rundt 300 i norge, og den kostet kun rundt 40 kroner. Det er helt sykt! Ellers fikk jeg kjøpt meg nye joggesko fra asics, tøfler fra ugg, kjole fra michael kors, trenings bh-er og en treningsshorts fra nike, ny miss dior parfyme og litt dill dall. Viser dere senere!

I dag sov jeg faktisk ganske lenge, til tross for at jeg våknet ganske mange ganger i natt, og ble vekket flere ganger av hunden som gråt da de andre gikk. Den hunden hylgriner faktisk. Aldri hørt på maken, hehe! Etterhvert som vi ble våkne og hadde fått i oss litt frokost heiv søskenbarnet mitt og jeg oss i jeepen og suste bort til stranda. Det er fortsatt like fascinerende med all aktiviteten som er i lufta her. Det er stort sett alltid helikopter og/eller fly å se, no matter what. Da vi skulle hjem fra stranda måtte vi faktisk stoppe. Vi kom akkurat da flyene skulle lette og lande på rullebanen. Ja, vi må faktisk kjøre over rullebanen for å komme til stranda! Hehe. Ganske tøft! Åh, det må være så moro å få oppleve de øvelsene de har. Det å fly har alltid vært en drøm ♥

IMG_0512-3-2Mye rusk og rask på vinduet, men pytt pytt. I morgen blir det heldagstur til Honolulu! ♥

6 thoughts on “lately

Legg igjen en kommentar

