Niveas must haves + giveaway!

God kveld, dere! Jeg har allerede så smått begynt å pakke. Ja, jeg vet jeg er tidlig ute. Jeg reiser jo tross alt ikke før etter jobb på mandag. Da drar bagasjen og jeg til Stavanger for å tilbringe natta før vi tar første fly fra flyplassen 11.50 morgenen etter.

For et par dager siden fikk jeg mail fra en hyggelig dame som lurte på om jeg ville teste ut noen produkter Nivea hadde satt sammen som «must haves» til ferien. Og det ville jeg jo selvfølgelig! I dag dukket produktene opp i posten, og jeg ble skikkelig fornøyd da jeg så at after sun dusjkremen var en del av pakken. Denne hadde jeg blant annet med til Gran Canaria i april, og den er så god! Huden blir helt sinnsykt myk og god. Sololjen med faktor 30 passet meg også ypperlig nå før ferie. Produktene kunne faktisk ikke kommet på et bedre tidspunkt! Jeg har allerede testet leppepomaden, og jeg elsker den. Seriøst, alt som lukter eller smaker kokos, altså! Jeg dåner. ♥  Nå gjenstår det bare å prøve deodoranten og shower creamen.

IMG_1463

Vil du vinne de samme produktene? Lik bloggens facebookside og legg igjen en kommentar om at du er med, da vel! ♥

I samarbeid med Nivea

40 thoughts on “Niveas must haves + giveaway!

  1. Såå flott sommergiveaway du har laget til for oss!
    Kan bare håpe, er nøye å ikke bruke produkter utgått på dato av spesielt solprodukter
    og produkter til huden generelt,
    derfor står jeg ganske tom etter å ha ryddet opp i gamle produkter etter i fjor…
    Jeg håper på den store, varme sommeren rundt neste hjørne nå,
    og skulle blitt veldig, veldig glad for denne flotte produktpakken!
    Liker din facebookside for lengst!

    Sommerhilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    • Høres fornuftig ut! Jeg prøver å kaste i blant, men hender ofte jeg bruker solkremer som er et par år gamle.. Men nå har jeg blitt flinkere til å smøre meg, da. Så kanskje jeg rekker å bruke dem opp innen utløpsdatoen 😉 Lykke til i konkurransen!

  2. Denne vil jeg absolutt være med på. På grunn av at det ikke har vært noen sommer her nord enda har jeg ikke kjøpt solkremer og aftersun.

    Har likt fjesboka og lagt igjen kommentar

    Ønsker deg en riktig fin ferie

    Mvh
    Lisbet

  3. Åhh jeg vil gjerne være med 🙂 Her er ikke problemet at ting går ut på dato, men en tolvåring og en toåring som ikke akkurat er sparsomme når det kommer til kremer, dusjsåper, solkrem eller leppepomade …så minst en av de tingene står alltid på handlelista….

  4. Hei ☆
    Likt facebook siden til bloggen lenge.
    Blir veldig gjerne med, slike flotte produkter er alltid stas å vinne.
    Ha en fortsatt fin sommer ! ☆

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

  5. Å, dette er jeg gjerne med på! Har i alle år brukt Niveas fuktighetskrem, uansett om jeg har en pause og bruker noen andre ender jeg alltid opp med den gode gamle Niveaen til slutt – haha 🙂 Heldig du er som har fått tak i en slik flott pakke!

    Krysser fingrene, og ønsker deg god tur! 🙂

  6. Åhh,for ett herlig nettsted 🙂 Har ikke vært noe sted på år og dag…..snufs….Kofferten er klar 🙂 Fortsatt GOD sommer (om vi skal kalle det det…..)
    JEG ER MED !!!

  7. Liker siden på Facebook fra før 😉
    Dette hadde vært topp til sydenturen som jeg venter på.
    Vi reiser ikke før i september, men den som venter på noe godt… 😀
    Ha en fantastisk tur, og en nydelig sommer videre!
    Mvh Siv (sivojento(at)hotmail.com)

  8. I was just looking at your Niveas must haves giveaway! – kamillahaaland.com site and see that your website has the potential to get a lot of visitors. I just want to tell you, In case you don’t already know… There is a website network which already has more than 16 million users, and the majority of the users are interested in topics like yours. By getting your website on this service you have a chance to get your site more visitors than you can imagine. It is free to sign up and you can read more about it here: http://gf10.com.br/url/iq2f – Now, let me ask you… Do you need your website to be successful to maintain your way of life? Do you need targeted traffic who are interested in the services and products you offer? Are looking for exposure, to increase sales, and to quickly develop awareness for your site? If your answer is YES, you can achieve these things only if you get your website on the network I am describing. This traffic service advertises you to thousands, while also giving you a chance to test the service before paying anything. All the popular websites are using this service to boost their readership and ad revenue! Why aren’t you? And what is better than traffic? It’s recurring traffic! That’s how running a successful site works… Here’s to your success! Find out more here: http://cabkit.in/e137

Legg igjen en kommentar

