Can’t wait

Det er tirsdag formiddag og om nøyaktig en uke til, sitter jeg spent på Sola flyplass like utenfor Stavanger. Der venter det første flyet som skal ta meg mot stillehavsøya Oahu i «the aloha state» – altså Hawaii. ♥

IMG_0017 IMG_0024 IMG_0059

Rynker, solskader og hudkreft er ikke noe jeg ønsker, og faktor 50 til ansiktet fra Ole Henriksen er derfor kjøpt inn. Allerede for en stund siden kjøpte jeg inn to solkremer til kroppen fra Hawaiian Tropic, også i faktor 50. Håper virkelig det er sant som de sier, at fargen bruker lengre tid, men holder seg lengre med faktor. Hvis ikke, så dufter de i det minste kokos, noe jeg elsker!

Er dere flinke til å smøre dere med solfaktor?

3 thoughts on “Can’t wait

  1. Jeg er helt manisk på solkrem, og mannen klager på at jeg ikke blir brun nok så mye som jeg smører meg. Da sier jeg bare at jeg a) ikke vil ha hudkreft og b) ikke vil se ut som en gammel lærveske når jeg runder 40… Og det er kanskje en grunn til at jeg fremdeles blir spurt om leg på polet når jeg kjøper vin i en alder av 34. Haha!! Neida…

  2. Jeg er nøye med høy faktor, men er dessverre ikke så flink til å smøre jevnt.. noe som resulterer i røde flekker her og der, mens resten av meg er helt hvit! Huff..

Legg igjen en kommentar

