The Relaxed Look of Saturday

Wow, dere! Jeg tror veldig mange kunne kjenne seg igjen i innlegget jeg skrev i går. Det var i alle fall veldig mange mennesker som klikket seg inn på det. I løpet av dagen ble innlegget vist over 1500 ganger! Jeg synes det er litt sykt, bare på noen timer liksom… Ellers er det jo utrolig moro at statistikken øker, samtidig som det også er litt skremmende at 600 forskjellige mennesker var innom for å lese om mine innerste tanker. På en og samme dag. Men når sant skal sies, så er det jo deilig å faktisk ha et publikum når man først skriver…

IMG_0852IMG_0813

Kjole fra Bikbok, briller fra Bruuns Bazaar, klokke fra Daniel Wellington, skjerf fra Acne Studios og veske fra Marc by Marc Jacobs.

11 thoughts on “The Relaxed Look of Saturday

  1. Utrolig fint antrekk! Det forrige innlegget ditt gjorde dagen min så utrolig mye bedre, og jeg skal virkelig tenke mer over hvor heldig jeg er 🙂

    • Åh, så hyggelig å høre ❤ Ja, vi må absolutt prøve å bli flinkere til å sette pris på kroppen. Jeg vet jeg må det hvertfall.

Legg igjen en kommentar

