meget etterlengtet sushi

Okei, dere. Det hele startet med en intens craving etter sushi. Og dette på onsdag. Jeg låste sjappa, heiv meg i bilen og kjørte forventningsfull til den lokale sushirestauranten. Dødsgira på middag. Sushimiddag. Vet dere hva jeg kom til? «Vi holder stengt på onsdag fordi kokken flytter. Velkommen tilbake på torsdag.» Det endte med at jeg dro skuffet hjem uten sushi. På torsdag stengte jeg nok en gang sjappa etter en lang arbeidsdag, og igjen sulten på sushi. «Vi holder stengt på torsdag, velkommen tilbake på fredag» møtte meg i døra. Det er jo klart at det tar tid å flytte, men er det ikke noen andre som kan steppe inn å lage sushi til folket så lenge?! Vel, fredagen gikk og jeg dro nok en gang fra jobb og bort til sushien. Og da jeg skimtet den hvite lappen henge i vinduet på vei bort, visste jeg godt hva som sto skrevet på den. «Vi holder desverre stengt fredag, velkommen tilbake på lørdag!» Denne gangen ble jeg ikke bare skuffet, men jeg ble faktisk ganske irritert og sur også… Heldigvis var det åpent i dag, og hva er vel ikke bedre enn å avslutte en lang arbeidsuke på nesten 47 timer med sushi? Nå skal jeg nyte resten av helgen!

IMG_0865

IMG_0978

14 thoughts on “meget etterlengtet sushi

    • Haha, gjett om jeg var frustrert!! Heldigvis fikk jeg meg sushi til slutt, og det smakte himmelsk! ❤ God helg til deg også, søte!

Legg igjen en kommentar

