Going gray scale

Etter jobb i dag hadde jeg planer om å kjøpe en ny sort bukse med super-flex fra bikbok. De er så utrolig gode, og kjempe praktiske å bruke på jobb. Alle de gamle jeg har er ikke lengre sorte, men grå. Så det var på tide å investere i en ny. Det eneste problemet er at det å gå inn på bikbok uten å røske med seg halve butikken stort sett er umulig.

IMG_0645

Så da ble det dette, altså buksene + to topper og en kjole. Og som om ikke det var nok fikk jeg også kjøpt meg en gul topp og en grønn shorts i tillegg…

Nå er det serietitting før drømmeland tar over ♥

Pst! Hvis noen av dere har noen tips til nye serier, så blir jeg veldig glad! Jeg må snart finne ut noe jeg kan begynne å se på flyet til Hawaii. Jeg elsker serier som pretty little liars, vampire diaries, hart of dixie, stalker og castle. Altså litt av hvert. Så lenge det er spennende og fengende, så er det supert!

15 thoughts on “Going gray scale

  1. Jeg er ikke fornøyd med buksene fra bik bok. Hvis det er de buksene da.. utvasket etter 2-4 vask.. 😦

    • hmm, jeg har brukt mine jevnlig i sikkert to år nå. Først nå i det siste er de begynt å bli veldig falmet i fargen 🙂 Men kommer sikkert litt ann på hvordan man vasker dem. Jeg vasker dem alltid kun på 30 grader og bruker aldri tøymykner eller vaskepulver til hvitt.

    • Må sjekke ut trailer! Hørt flere om har nevnt den serien! Så da bør den jo være bra 😀 Takk for tips!

  2. Skal ikke være lett å shoppe «kun den ene tingen» hahah 😀
    Jeg liker Suits, Hawaii five-o, Gossip Girl, Glee. Ja, du skjønner 🙂 Men spesielt Suits, da jeg har en stor interesse innenfor lover, regler, advokater og slikt.

    • Har sett en episode Hawaii fire-o, virket veldig moro! Tenkte å se det på vei hjem, sikkert litt moro når jeg faktisk kjenner igjen alle stedene de er på 🙂 Hihi.

  3. Orange is the new black!!!!!! Ellers walking dead (anbefales virkelig) og Dexter! Skal snart begynne på outlander (siden jeg holder på med bøkene, er visstnok veldig bra) og så game of thrones. Ronny-ponny anbefaler breaking bad 😊

    • Oh, mange tips her ja! Sett alt av breaking bad, det er bra! Det burde du også se om du ikke har sett det 😉 Dexter har jeg hørt mye bra om, men aldri fått sett. Kanskje jeg må sjekke det ut!

  4. Ååh så heldig som skal til Hawaii da! Et tips når det gjelder svarte bukser som blir grå, er at i stedet for å vaske de like ofte som før så legger du de heller i frysen over natta en gang i blant, da dette vil fjerne bakterier og evt lukt. Og dersom du skulle få flekk eller søl på, så vasker du det bort med en klut eller spyler buksene i dusjen/vasker de for hånd med mild såpe. Såklart skal buksene vaskes i maskin også, men med dette trikset kan de brukes lengre før dette er nødvendig og fargen holder seg mye finere 🙂

    Mine beste serietips må være Sons of anarchy, Game of thrones og Breaking bad. Virker som tidenes gutteserier, men sava så gøye de er!
    Klem 🙂

Legg igjen en kommentar

