Neste stopp: tannlegen

God morgen. Jeg er i full gang med frokosten og er straks klar til å begynne dagen med noe jeg har gruet meg til en stund. Tannlegen. Trenger jeg si noe mer? Det er vel strengt tatt ingen som gleder seg til å dra dit… Jeg har aldri vært hos denne nye tannlegen min, så det gjør ikke det hele noe bedre. Pent og pyntelig spurte jeg om jeg kunne få en dame med små hender da de spurte meg om hvilken tannlege jeg ville ha. Helst skulle jeg ha tatt med meg hjem tannlegen min i Kongsberg, men det ville nok blitt en smule vanskelig.

IMG_0458

Åh, hvis jeg bare kan komme meg ut av tannlegekontoret med «null hull» kommentaren. Da, altså. Det er tre år siden tennene ble sjekket sist, og jeg har noe dårlige gener når det kommer til tenner tror jeg… Pusser dem både morgen og kveld, og er flink til å bruke tanntråd. Likevel sniker det seg som regel et lite hull inn… I don’t get it!

Men nå for vi se, kanskje det faktisk ikke er noe hull denne gangen?

2 thoughts on “Neste stopp: tannlegen

  1. Skjønner deg så godt! jeg har ikke problemer å dra til legen. Det gjør meg ingenting, men tannlegen! uff…. liker det ikke i det hele tatt. Er noen år siden jeg var hos tannlegen også. Burde bestille time egentlig. Lykke til 🙂

Legg igjen en kommentar

