Sunday – the sunny day

For en deilig dag! Med 28 varme i lufta og strålende sol var det bare å finne frem bok, bikini, hatt, solbriller, solkrem og et digert glass med iskaffe. For å være ærlig synes jeg nesten det blir litt for varmt å ligge i stekende sol, men jeg holdt ut i halvannen time! Må virkelig få skaffet meg et oppblåsbart basseng jeg kan kjøle meg ned i og ligge på flytemadrass på. Det hadde vært supert. Dæven så brun jeg skulle blitt da!

IMG_0563

 

IMG_0487

Kjøpte forresten denne freshe bikinien da jeg var innom på Kappahl her om dagen. Var den ikke fin? Jeg liker den hvertfall veldig godt. Denne blir definitivt med i bagasjen når jeg drar til Hawaii om 16(!!) dager til.

Bikinien er sponset

7 thoughts on “Sunday – the sunny day

Legg igjen en kommentar

