saturday morning

For en produktiv og herlig morgen. Jeg våknet tålig uthvilt og satte i gang med å rydde litt på kjøkkenet og vaske tøy. Etter dette satte jeg rundstykker i ovnen og kjørte ned på butikken for å handle sitrusfrukter. Fikk skikkelig akutt cravings på vann med citrus! Nystekte rundstykker til frokost er jo så deilig! Og mindre digg blir det ikke når de er fylt med spekeskinke og majones. Oh joy!

IMG_0115

Ellers har jeg sittet og sett igjennom historiene på snapchat, og jeg blir så grisesjalu når jeg ser alle snappene fra finværet på palmesus! Det ble desverre ingen palmesus på meg i dag, selvom jeg vurderte lørdagspass hele uken. Fikk ikke tak i billett, men det er egentlig like greit. Det er godt å bare kunne slappe helt av i blant også. ♥

Har dere noen planer for helgen?

One thought on “saturday morning

Legg igjen en kommentar

