me time

God kveld!

Det å ha tatt i bruk eget domene for fult føles fantastisk. Lenge har jeg kun brukt det som en videresender til portalen jeg har blogget for, men nå står jeg altså helt på egne ben og er min egen sjef! Og kanskje det beste med det – ingen skrikende og forstyrrende reklamebannere!

Jeg har jeg stresset en del med å legge inn designet de siste dagene, men det ordnet seg til slutt! Jeg er strålende fornøyd med det ♥    Hva synes dere?

Dagen i dag har jeg kun tilbrakt på jobb. Torsdag betyr langåpent, så annen hver uke jobber jeg helt til sju. Dette var altså den uken jeg jobber hele åpningstiden. Ikke at det er noe galt i det, for jeg elsker virkelig arbeidsplassen min! Jeg er veldig takknemlig for å ha to sjefer som er så vanvittig hyggelige, i dag fikk jeg faktisk en flaske vin helt uten grunn! Blir nesten rørt over hvor godt jeg har blitt tatt i mot der nede. Ja, så blir jeg nesten litt flau når jeg får gave sånn helt uten videre, hehe. Ikke noe jeg er vant til i jobbsammenheng.  De er også faglig sterke, noe som føles veldig trygt nå som jeg er nyutdannet. Jeg er altså i gode hender! Så er det også veldig godt at arbeidsplassen kun er 10-15 minutter unna. Kunne rett og slett ikke fått det bedre tror jeg.

Nå er det beina på bordet, interiørblad i fanget og iskaffe i glasset resten av kvelden her. I morgen er det helg – allerede!

IMG_9656

IMG_9707

IMG_9673

Ha en strålende torsdagskveld, dere!

14 thoughts on “me time

  1. Designet ditt ble kjempefint. Også så rent uten reklamebannere.. hehe:) Kan jeg spørre hvilken nettside du brukte når du kjøpte eget domene? Har tenkt på det samme selv nemlig 🙂 Vi får se!

    • Jeg har domene fra one.com 🙂 Fungerer suvurent! Si gjerne i fra om du skal kjøpe – så får jeg litt ekstra lagringsplass om jeg «verver» deg 😉 Hihi.

  2. Om du synes det er «fult» (altså SLEMT, med mer på både svensk og norsk)…
    så ville jeg mye heller ha vurdert å la være.
    Men dèt er nå MIN (personlige) mening.

    At du stresser, er også (altfor) tydelig; også i form av overdimensjonerte bilder.

    Slapp av, trekk pusten og kos deg i stedet, da, vel.

    God natt.

    • Fult? Her tror jeg det er en god kombinasjon av lesefeil og språkforvirrelse. Flau som i imbarresed. Man blir fnisete og vet ikke hvor man skal gjøre av seg liksom… Og bildene var meningen at skulle bli som de er 🙂

      God helg til deg.

  3. HERLEG design, måtte bare få sagt det!!! Elsker STORE bilete, og ikkje minst fonttypen du har vald. Stå på 😀 Blir kjekt å lesa!

Legg igjen en kommentar

