Måneden som gikk: Mai

Månedens opptur: Uten tvil det faktum at jeg kom i mål med bacheloren og takket farvel til studenttilværelsen.
Månedens nedtur: Eksamenstiden, ingen tvil. Det tar jo sånn på!
Månedens største forandring: Jeg har flyttet tilbake til sørlandet etter tre fantastiske år i Kongsberg. Fortsatt føler jeg bare at jeg er på sommerferie, men jeg er jo ikke det…
Månedens opplevelse: Denne måneden var det ingen store opplevelser, men noen små var det selvfølgelig. Jeg tok meg pause fra eksamenslesingen og dro på bestseller event i Oslo og forelsket meg i mange lekre plagg som kommer til høsten. Det er altså bare å glede seg!

IMG_7449

IMG_7510

Da jeg var i Stavanger dro Reidar og jeg for å spise lunch på Deja Vu delikatesser, og her fikk jeg smakt det beste brødet jeg noen sinne har smakt i mitt glutenfrie liv. Omg, beste club sandwich ever made! For ikke å snakke om rabarbarasaften de serverte sammen med den, den kom fra et lokalt safteri. Mums.

IMG_7755

Månedens sang: Coattails av Broods.

Månedens produkt: Peeling fra Naobay. Det er jo viktig å gjøre huden klar for sol og sommer! 527291-7-1302094818349 Denne kom i en glossybox og før det hadde jeg aldri hørt om dette merket før. Elsker virkelig designet på denne og, korken er av tre!! Så lekkert. Peelingen er forresten også økologisk.

IMG_8412

Månedens beste kjøp: beats by dr dre studio wireless. De er helt amazing!

IMG_7119

Månedens fashion craving: Mulberry Blossom Pochette. Disse veskene er så små og lekre 527291-7-1302094818349 De minner egentlig veldig om disco bagen til Gucci! Av alle fargenen den er å få tak i, liker jeg den best i rosa eller beige.

2 thoughts on “Måneden som gikk: Mai

    • HAHA, ja du sier noe der. Den tuben er bare så lekker!! Elsker trekorken ❤ Men peeling generelt er superdeilig da 😀

Legg igjen en kommentar

