Getting ready for Hawaii

Altså, hva skjer med at det er 2. juni i dag?! Da jeg skulle gå opp til postkassene for å sjekke om det var kommet pakke, tok jeg på meg woolrichparkaen. Og det var akkurat passe varmt. Flaks at jeg i tillegg til bikiniene bestilte meg ny lue fra Samsøe Samsøe på salg. Brr! Heldigvis er det kun 49 dager til jeg går ombord på flyet som skal ta meg til andre siden av verden!

IMG_8078IMG_8086 IMG_8088 IMG_8109IMG_8118

Alle bikiniene er fra bikinikolleksjonen til nelly.com, og alle var på salg! Kanskje har ikke nelly troa på norsk sommer og kjører salg? Jeg har hvertfall troa på en deilig USA-sommer! 527291-7-1302094818349

5 thoughts on “Getting ready for Hawaii

Legg igjen en kommentar

