deja vu delikatesser

Oh my, er dere i Stavanger så dere spise sandwich på Deja Vu på magasin blå! Og glem ikke den lokale rabarbarasaften på siden. Dette er det beste jeg har spist på lenge! Fy søren.

IMG_7755I hele mitt glutenfrie liv har jeg aldri smakt et så fantastisk godt brød før! Skulle ønske jeg kunne ta med meg selve kaféen hjem, for ikke å glemme det deilig sauseskinnet de hadde på stolene. 527291-7-1302094818349

Ellers har jeg lett etter bursdagsgave på etterskudd. Og vet dere hva? Jeg kom hjem uten noe som helst. Er det mulig? Jeg som alltid ønsker meg noe. Når jeg først kan finne meg noe, ja da finner jeg ingenting! Vel, det dukker vel opp noe snart.

6 thoughts on “deja vu delikatesser

Legg igjen en kommentar

