calm and sunny morning

Hei på dere. Jeg befinner meg i oljebyen og her har jeg vært siden mandag. Planen var egentlig å gå flørlitrappene i går, men det passet dårlig med båttider, og resten av oppholdet mitt her i Stavanger har de meldt regn. Kanskje ikke så sjokkerende. Da jeg våknet i dag, dro jeg på meg joggebuksa og ullgenseren og spaserte ned på brun og blid. Det må være det nærmeste man kommer sommer her på vestlandet…

IMG_7640 IMG_7633Nå har jeg slukt dagens kaffekopp og skal straks ta bussen til sentrum for å møte søskenbarnet mitt. 527291-7-1302094818349

Forresten, legg meg gjerne til på snapschat! -> @kamillahaaland

2 thoughts on “calm and sunny morning

Legg igjen en kommentar

