an era is over

Jeg har forlatt leiligheten, Kongsberg og studenttilværelsen. Jeg og flyttelasset mitt er godt plassert på sørlandet, og tanken på at jeg har holdt ut tre år på høyskole er helt sinnsykt. Det samme er tanken på at jeg aldri skal være sammen med klassen igjen bortsett fra vitnemålsutdelingen og at jeg aldri skal bo i Kongsberg igjen. Det som i tre år har vært livet mitt, er nå over. Heldigvis åpnes det nye dører. Den 8. juni begynner jeg i full stilling som optiker og før den tid skal jeg nyte noen meget etterlengtede fridager!

IMG_0307IMG_0299

3 thoughts on “an era is over

  1. Det er kjemperart når man kommer til enden av studiet, folk drar sin vei, og det er sannsynligvis siste gangen man ser ALLE sammen. Men guri så gøy med fast jobb, og tilbake til Sørlandet!

    Psst, så sykt fresh sykkel! 😀

Legg igjen en kommentar

