17. mai

Håper dere alle hadde en strålende fin 17. mai? Jeg hadde hvertfall en kjempefin dag! Det hele startet med champagnefrokost med masse godt allerede klokka ni. Da vi hadde fått i oss noen bobler og spist oss mette dro vi ut for å se på barnetoget. Da vi kom inn igjen var det klart for kaker! Jeg spiser jo ikke hvete, så jeg ble kjempeglad da jeg så at sto en pavlova på kakebordet! Den er jo både glutenfri og supergod! Etterpå hadde vi noen leker og enda mer godt i glasset før vi dro for å spise og se på russetoget. Eller, for de som var sultne da, for min del holdt det med en cider.

IMG_0183 IMG_0186 IMG_0188 IMG_0204 IMG_0222 IMG_0258 IMG_0280 IMG_0283

Åh, fy søren, som jeg skal savne disse menneskene når vi er ferdige her i Kongsberg… Det er helt sinnsykt at jeg bare skal ha en muntlig eksamen, så er vi ferdige. Har fått igjen alle de praktiske eksamene og har bestått alle sammen, samme med den ene skriftlige vi har fått igjen svar på. Tvi tvi på de to siste nå! Wow – vi kanskje ferdigutdannede allerede på torsdag… Det er så sykt at jeg klarer nesten ikke å forstå det!

Ellers fikk jeg bestilt meg en pina colada i går kveld, og det må jo bare den beste drinken som finnes! Er det noen som har en god oppskrift på den? Hyl ut i kommentarfeltet!

8 thoughts on “17. mai

    • Tror jeg skal prøve å lage meg noen alkoholfrie også til sommeren. Er jo en superfrisk og deilig drink ❤ For teste meg frem med blandingsforholdene 😀 Takk!

  1. Ser ut som det var en ganske så fin 17. mai! 😀

    Tipper de siste eksamenene går så det suser – og at du er ferdigutdannet om få strakser! Det er både litt trist, og veldig deilig – nå har jo jeg blitt boende på studiestedet enn så lenge pga samboeren og jobb her, men tipper det blir veldig rart å skulle flytte hjemover etterhvert! Dog skjønt å se venner og familie litt oftere!

    • Er absolutt blandede følelser! Blir skikkelig trist å forlate det som har vært livet mitt i tre år, men som du sier, det er jo godt å komme hjem til familie og slik og 🙂

Legg igjen en kommentar

