Presselunch hos bestseller

Jeg er tilbake i Kongsberg etter en strålende dag i Oslo! Sammen med Benedicte, Sandra og Anniken fikk jeg sett på A/W15 kolleksjonen fra merkene bestseller fører. Og vet dere hva? Jeg tok meg selv i å glede meg til høsten. Tenk på det! Med andre ord: SYKT MYE FINT. 

IMG_7449IMG_7509IMG_7472IMG_7450IMG_7457IMG_7462IMG_7463IMG_7511IMG_7512

Utrolig mye fine klær og god mat! 527291-7-1302094818349 Perfekt avkobling fra eksamenslesingen.

Siden jeg først var i Oslo dro jeg til Ida i klassen, så fikk vi øvd litt sammen. Jeg lærer så ekstremt mye fortere når jeg snakker om ting enn av å lese… Tar liksom meg selv i å bare se på teksten uten å lese den. Flere som kjenner seg igjen!?

Forresten, jeg slenger med noen av favorittene jeg fant i morgen! Noen som gleder seg til å se hva høstens trender har å by på?

7 thoughts on “Presselunch hos bestseller

    • Hehe, føler med deg! Jeg flytter hjem innen måneden er over.. Da blir nok det å bli med på events og treff ganske uaktuelt for min del og 😦

  1. wow, så heldig du er! Det må være den perfekte pausen fra alle eksmenene! Jeg kjenner meg veeldig godt igjen når du sier det med å kun se på teksten, uten å egentlig lese, hehe 🙂

    Jeg må bare spørre om en ting, hvor er stolene på bildene fra? Jeg har funnet liknende modeller på noen få butikker, men aldri den perfekte som er på bildet her!

  2. Så utrolig kjekt ut, nesten så jeg angrer på at jeg ikke heiv meg på flyet og joinet dere 😛 Ja, jeg er veldig spent, syns høstmoten er den fineste moten ❤

Legg igjen en kommentar

