mine kommende favoritter

God kveld! Lovte dere å legge ut noen av favorittene mine fra AW15 kolleksjonen til merkene bestseller fører, så det skal jeg selvfølgelig gjøre. Det skal sies at jeg ble så opptatt av å prøve alle de fine jakkene, så jeg glemte helt å få med meg hvilket merke noen av plaggene var… Men pytt pytt.

Den første favoritten jeg fant var denne olivengrønne bomberjakken! Så rålekker. Tenk, jeg som egentlig ikke kan fordra grønt, fant en grønn favoritt!! La oss sitere at Justin Bieber har rett i blant – du skal aldri si aldri.

IMG_7470

Denne nydelige paljettjakken kommer jeg nok også til å ende opp med i skapet i løpet av høsten skal dere se. Jeg har en tendens til å falle pladask for plagg med paljetter, det er jo så fint!

IMG_7483 IMG_7480

Neste plagg elsket jeg både formen, mønsteret og hvordan fargene virkelig fremhever blåfargen i øynene mine. Wow – nok en favoritt jeg må skaffe meg!

IMG_7498 IMG_7502

Og tilslutt må jeg vise dere den perfekte camelfargede kåpen! Jeg var på jakt etter en kåpe i camel i hele vinter – men fant aldri noen jeg synes var spesielt fine. Denne derimot – jeg falt pladask da jeg tok den på meg! Så ikke la dere lure at den har et noe tacky leopardmønster inni! Den var såå fin!

IMG_7490 IMG_7491

Hva synes dere om favorittene mine?!  Jeg føler virkelig at høsten kommer til å gå hardt utover lommeboken min! For det var jo nok av lekre kjoler, topper, gensere osv i tillegg til jakkene!!

3 thoughts on “mine kommende favoritter

Legg igjen en kommentar

