my birthday

Hei på dere! Da er bursdagen min straks over, noe som egentlig er helt greit. 13 timer av dagen har jeg tilbringet på skolen. Forhåpentligvis er dette den aller siste bursdagen jeg har midt i en eksamenstid. Er skikkelig klar for å koble av foran TVen med min roomie som har handlet inn «bursdagsis» aka pistasjeis før jeg tar kvelden.

IMG_7107-2Da jeg kom sliten inn døra halv elleve fikk jeg sett blomstene som hadde kommet på døra tidligere. Så fine! Mamma er veldig flink til å sende blomster på bursdagen, men jeg har fortsatt ingen vase. Er det mulig? Haha. Lenge leve vossflasken. Ikke like lekker som kählervasene, men det funker. Vaser og annet interiør skal jeg gledelig handle inn når vi har bygget hus! 527291-7-1302094818349

Fikk nettopp følgende melding på facebook: «Du har bursdag! Send meg din adresse så henter vi deg! Jeg har alkohol!»  Men fornuftig som jeg er valgte jeg å heller utnytte natten til å få litt ekstra søvn, fremfor å bli beruset og mest sansynlig sliten og dårlig i morgen. Vel, la oss bare håpe jeg finner studentkortet mitt, for ellers kommer jeg ikke inn på skolen i morgen tidlig. For ja – jeg skal på skolen selvom det er 1. mai! Skulle gjort mye for fotografisk minne og god konsentrasjon. Akk.

 

5 thoughts on “my birthday

Legg igjen en kommentar

