23 år

Sykt. I dag fyller jeg 23 år. TREOGTYVE! Jeg kan ikke tro det. Tiden har gått så uendelig fort. Det er rett og slett skremmende..

IMG_1181_2-3IMG_1181_2-2

Siden det er min dag, så slenger jeg med et bilde av meg. Hadde egentlig tenkt til å redigere på en bursdagskrone og ballonger (selv om jeg hater ballonger) og hele pakka, men uten photoshop er jeg hjelpesløs… Klarte heller ikke å bestemme meg for farger eller sort-hvitt. Alle livets valg, vet dere. Genseren er forresten ny fra junkyard! Digger den. Ellers må jeg si det er litt smådeprimerende å «feire» bursdagen sin med eksamen, men jeg har i det minste en meget god følelse også har jeg fått bestilt meg nye briller. Ja, så har jeg fått handlet inn masse yoghurtnøtter og sjokolade! 527291-7-1302094818349

 

Genseren er sponset

 

4 thoughts on “23 år

Legg igjen en kommentar

