en hektisk tid

Hei på dere! Det er en ekstremt travel tid her i Kongsberg. Jeg har eksamen i morgen og i neste uke har jeg eksamen onsdag, torsdag og fredag! Jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal komme meg greit igjennom den kommende uken, men jeg må jo bare gjøre så godt jeg kan… Det verste av alt er at det fortsatt er to eksamener igjen etter disse! Ellers har vi en del opplegg på skolen og, men heldigvis er det aller meste veldig relevant i forhold til eksamen. I dag hadde vi «demodag» hvor vi fikk se pasienter som faktisk hadde noe unormalt, og i går var alle leverandørene innen kontaktlinser og kontaktlinsestæsj på besøk. Alltid moro med besøk av kjeder og leverandører, man får jo alltids litt ekstra kunskap og sist men ikke minst goodiebags!

IMG_7102Ikke helt av den typiske goodiebagen man ser på en blogg (knis), men som megetsnartoptiker er den absolutt innafor!

Nei, nå er middagen ferdig – skal jeg hive i meg kylling og ris med creme fraiche saus, så kaster jeg meg på sykkelen opp til skolen igjen. Her er det ingen tid å miste!

Er eksamenstiden i full gang hos dere også? Eller er dere kanskje ferdigutdannet?

 

6 thoughts on “en hektisk tid

  1. Å, kjenner jeg er litt glad jeg er ferdig med det der, hehe.
    Jeg var ferdig med masteren min i 2012. Hadde full jobb ved siden av på slutten, så ble ganske lei for å si det sånn :p
    Lykke til 🙂

  2. Gøy! Er Hylo fresh bra? jeg har vært borte i noe lignende, og på jakt etter noen nye dråper som gir litt fukt! 🙂

    Ellers er jeg glad jeg var ferdig med skole i fjor vår! Lykke til i innspurten 🙂

    • Jeg synes det er godt å dryppe når jeg sitter foran dataen eller leser lenge. Gå innom optikeren din for råd og eventuelt sjekk om du sliter med tørrhet. Ulike øyne trenger ulike typer dråper – det spørs litt hvorfor man er tørr. 🙂

      Høres deilig ut å være ferdig! Gleder meg veldig – selvom jeg allerede har meldt meg opp på etterutdanning på deltid… hehe!

Legg igjen en kommentar

