back on track

Woho! Jeg er superglad og fornøyd akkurat nå. Har hatt repetisjon av hele patologipensumet i dag, og føler meg i det minste litt mer klar for eksamen. Etter skolen dro jeg innom elkjøp og røsket med meg den kraftigste macbook proen med 13 tommer de hadde på lager. En-de-lig slutt på windowtilværelsen som allerede har vart i 13 lange dager. For all del, det var bedre enn å ikke ha data i det hele tatt, men når man bommer på alle knappene, aldri finner alfakrøllen, skjermen er blass og det generelt er stress å bruke den, så er det ikke mye motiverende å gjøre skolearbeid eller blogge.

IMG_0107Min nye kompis 527291-7-1302094818349

4 thoughts on “back on track

    • God vane er vondt å vende – hehe! Hatt mac hele livet, windows blir helt feil… Anbefaler forresten proen! Vet jo at du er på utkikk 🙂

    • Min er også sendt på reperasjon. Så hvis det går på reklamasjon, så fikser de den. Hvis ikke – så kaster jeg den.. Haha! Har hvertfall kjøpt ny. 3 uker uten data var uaktuelt, spesielt nå i siste eksamenstid 😉

Legg igjen en kommentar

